Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji Spletne trgovine Pax so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Pax (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) upravlja podjetje PAX svečarna Stele d.o.o., Bakovnik 3, 1241 Kamnik, matična številka: 5300258000, davčna številka: SI16411986, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi »ponudnik«).

Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.

NAROČILO
Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino Pax in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko trgovina Pax kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovino Pax kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovine Pax.

IZDAJA RAČUNA
Trgovina Pax z dostavo naročenih artiklov kupcu pošlje tudi natisnjen račun.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Na spletni trgovini Pax je na za kupca vidnem mestu objavljeno obvestilo o obveznosti izdaje računa in izročitve računa kupcu ter obveznosti kupca, da prevzame in zadrži izdani račun, in sicer v obliki, kakršna je predstavljena spodaj:

CENE IN DDV
Vse cene so v eurih in vsebujejo DDV – obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (podjetje je zavezanec za DDV). Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila.

PAX svečarna Stele d.o.o. skuša kar najbolje skrbeti za točnost in ažurnost podatkov, navedenih na spletni strani, vseeno pa lahko prihaja do nepravilnosti pri objavah cen, dobavnih rokov, opisov in lastnosti izdelkov. Ker se vseh morebitnih sprememb ne uspe vedno vpisati na spletno stran sočasno z nastankom spremembe, bo trgovina Pax kupca vedno obvestila o spremembah ter mu omogočila preklic ali zamenjavo naročenega izdelka.

Prav tako bo trgovina Pax kupca obvestila, v kolikor se tekom obdelave njegovega naročila cena artikla spremeni in skušala po svojih najboljših močeh najti primerno in zadovoljivo rešitev za obe strani. Pravne osebe oz. zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko. Pax svečarna Stele d.o.o. si pridružuje pravico do spremembe cen, ter vsebinskih in tekstovnih sprememb, brez predhodnega obvestila.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Popustov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog.

NAČINI PLAČILA
V spletni trgovini je možno plačilo po predračunu, plačilo z debetno oz. kreditno kartico – Maestro, Activa Maestro, Mastercard, Visa (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča) ali plačilo po povzetju.

Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Braintree, ki je v lasti podjetja PayPal. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je vaša varnost 100% zagotovljena. Braintree zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah.

Pri plačilu po predračunu, kupec vrednost nakupa pred dostavo blaga nakaže na naš TRR (po tem, ko na mail prejme predračun s podatki za plačilo). Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu, obdelamo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. V primeru, da predračun ni poravnan v roku 3 delovnih dni po potrditvi naročila, je naročilo zavrnjeno.

V primeru plačila z debetno oz. kreditno kartico, bo vaše naročilo takoj obdelano. Ko bo podatke o vaši kartici preveril in odobril sistem Braintree, bo vaš paket oddan v dostavo.

V primeru plačila po povzetju, znesek naročila poravnate dostavljalcu blaga.

DOSTAVA NAROČILA
Naročila dostavljajo dostavniki podjetja PAX svečarne Stele d.o.o. ali v izjemnih primerih pogodbeniki (Pošta Slovenije, DPD paketna služba). V primeru naročila, pri katerem je znesek nakupa nižji od 25,00€ kupec krije stroške obdelave naročila in dostave blaga v višini 9,75€. V primeru naročila kupca, pri katerem je znesek nakupa nižji od 50,00€, kupec krije strošek dostave v višini 6,50€ (strošek obdelave je brezplačen). Pri naročilih nad 50,00€ so stroški obdelave naročila in dostave BREZPLAČNI. Vsi omenjeni stroški se bodo izpisali ob zaključku vašega naročila ter bodo zavedeni na računu, ki ga boste prejeli skupaj z naročenimi izdelki.

Vsa naročila so odpravljena v roku tri do pet delovnih dni po prejetju naročila (trudimo se, da vsa naročila, prejeta do 12. ure, obdelamo še isti dan). Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. V kolikor se zgodi, da določenega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili po e-mailu ali telefonu v roku treh delovnih dni od prejetja naročila in skupaj bomo poiskali nadaljnjo rešitev.

VRAČILO BLAGA
V roku štirinajstih dni po prejemu blaga lahko potrošnik s pisnim sporočilom na info@pax.si, brez navedbe razloga, odstopi od pogodbe o nakupu blaga. Sporočilo, v katerem kupec nedvomno sporoči, da odstopa od nakupa, se šteje za pravočasno, če je oddano v predpisanem roku. Blago mora kupec nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v 14 dneh po nedvoumnem sporočilu o odstopu, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vrnjeno blago mora spremljati originalni račun, ki ste ga prejeli z blagom. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Znesek računa nakazali na vaš transakcijski račun, zato vas naprošamo, da ga v pisnem sporočilu navedete skupaj z vašimi osebni podatki. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema vrnjenega blaga.

V primeru, da vam lahko pri postopku vračila blaga lahko kakorkoli pomagamo, nas lahko pokličite na 030 722 200 vsak delovnik med 8.00 in 15.00 uro. Kontaktna oseba: Aleš Palčič.

Naslov za vračilo blaga je PAX svečarna Stele d.o.o., Bakovnik 3, 1241 Kamnik. Blago lahko vrnete osebno vsak delovnik do 15.00 ali pošljete po pošti.

REKLAMACIJE
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.

Če je embalaža poškodovana, mora kupec svojo zahtevo sporočiti podjetju PAX svečarna Stele d.o.o. najkasneje v 8 dneh po prevzemu blaga.

STVARNA NAPAKA
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

  • Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
  • Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
  • Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
  • Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  1. odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  2. blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  3. vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva prevzema blaga.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Trgovina Pax se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da trgovina Pax ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo trgovina Pax kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Trgovina Pax ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne, ter jih trgovina Pax v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

AVTORSKE PRAVICE
Spletna trgovina Pax je v izključni lasti podjetja PAX svečarna Stele d.o.o. Pridržujemo si vse pravice in kakršnokoli posredovanje informacij iz spletnih strani v okviru spletne trgovine je dovoljeno zgolj in samo s pisno odobritvijo lastnika, saj so na spletnih straneh lahko objavljeni podatki, katerih avtorske pravice se pritičejo tretjim osebam. Vsi kršitelji zakona o avtorskih pravicah bodo kazensko preganjani.

Pridržujemo si pravice do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Zagotavljamo vam 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov.

Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali nikomur brez vašega predhodnega privoljenja. S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše podatke shranimo in uporabljamo za namene internega arhiva in statistike.

Če sodelujete v nagradni igri oziroma so v ponudbo vključena darila, vas bomo pozvali, da nam sporočite vašo davčno številko, ki jo bomo potrebovali v skladu z Zakonom o dohodnini.

Kadarkoli lahko pisno zahtevate, da v roku 15 dni začasno ali trajno prenehamo uporabljati vaše podatke za namene neposrednega trženja.

PRITOŽBE IN SPORI
Spletna trgovina Pax spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@pax.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Spletna trgovina Pax bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu kako dolgo bo potekala obravnava in ga vseskozi obveščala o poteku postopka. Spletna trgovina Pax se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si trgovina Pax prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi PAX svečarna Stele d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Trgovina Pax, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na tej povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

OSEBNA IZKAZNICA
NAZIV PODJETJA: PAX svečarna Stele d.o.o., Bakovnik 3, 1241 Kamnik
Identifikacijska št. za DDV: SI16411986
Matična številka: 5300258000
Družba je vpisana pri sodišču v Ljubljani, enota v Ljubljani, št. vložka 1/02724/00, šifra dejavnosti 32.990
Zavezanec za DDV: DA
E-naslov: info@pax.si
KONTAKTNA OSEBA: g. Aleš Palčič